Aktuální stavy toků

3.12.2024 22:10

Aktuální výška:

143 cm

3.12.2024 20:40

Aktuální výška:

73 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
LG Spytihněv normální
Otrokovice – lávka normální

Odkazy

czech point

znak policie

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o poskytnutí informace

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o poskytnutí informace

4. Základní informace k životní situaci

Požadovaná informace se týká rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace jsou poskytovány na základě žádosti.

Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání poskytne žadateli požadované informace včetně doprovodných informací, s vyloučením pouze těch informací, u nichž to stanoví zákon.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O informaci požádejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici průkaz totožnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žadatel hradí náklady spojené s vytištěním informace, pořízením kopie nebo záznamu informace a zasláním informace žadateli, a to ve výši:

  • 2 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A4,

  • 3 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A4,

  • 3,50 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A3,

  • 4,50 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A3,

  • 30 Kč za 1 ks nenahraného CD/DVD.

Pokud se jedná o informaci, která si vyžádá mimořádně rozsáhlé vyhledávání a zpracování, zaplatí žadatel náklady ve výši 300 Kč za každou započatou hodinu práce odborného referenta.

Náklady na poštovní služby jsou uplatňovány dle ceníku České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení je:

  • 3 dny - pokud požadovaná informace není v působnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,

  • 7 dnů - při žádosti o upřesnění požadované informace,

  • 7 dnů - v případě odkazu na již zveřejněnou informaci,

  • 15 dnů - pro poskytnutí odpovědi nebo informace o prodloužení lhůty,

  • 25 dnů - pro poskytnutí informace po prodloužení lhůty.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Na žádosti uveďte svoji identifikaci, jinak se žádost odkládá.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.