Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Aktuální stavy toků

25.4.2024 12:20

Aktuální výška:

158 cm

25.4.2024 11:00

Aktuální výška:

72 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
LG Spytihněv normální
Otrokovice – lávka normální

Odkazy

czech point

znak policie

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Kulturní důmRezervační systém

 

SPYTIHNĚV 565
763 64 SPYTIHNĚV

 

Správce Kulturního domu: Pavlína VOJTÍKOVÁ

 

Obsluha rezervačního systému: Markéta KOTÁSKOVÁ

Kancelář OÚ: tel. 571 117 121             

E-mail: ou@spytihnev.cz

 

 

 

Rezervace

Rezervace termínů pronájmu sálu či přísálí kulturního domu se provádí výhradně prostřednictvím rezervačního systému KULTURNÍ DŮM  na stránkách obce. Případné doplňující informace obdrží zájemci v kanceláři OÚ - viz. kontakt výše.

Rezervační systém má časové rozpětí nejvýše 365 dnů před konáním akce. Nelze učinit rezervaci dříve než 1 rok před zamýšleným termínem konání akce. 

MEZI JEDNOTLIVÝMI REZERVACEMI MUSÍ BÝT DODRŽEN VOLNÝ PROSTOR 24 hod URČENÝ PRO PŘEDÁNÍ  A ÚKLID PROSTOR.  

!!! Zájemce si tedy vytváří rezervaci nejen pro den konání akce, ale je nezbytně nutné vytvořit též rezervaci na potřebný časový prostor před konáním akce a stejně tak prostor po konání akce. !!! V případě nedodržení této podmínky se zájemce o pronájem vystavuje riziku, že daná rezervace nebude moci být potvrzena, jelikož by nebyl zajištěn dostatečný prostor pro úklid a předání nájemci akce předcházející nebo navazující. 

 

V popisu, prosíme, uvádějte o jaký druh akce se jedná - např.: svatba, rodinná oslava, akce místního spolku apod.  

Předání a převzetí objektu vč. klíčů proběhne po předchozí dohodě se správcem KD, zpravidla je prostor předáván v dopoledních hodinách den před akcí. Nájemník bude správcem kontaktován na začátku týdne před konáním akce.

 

Zájemcům o pronájem prostor pro menší rodinné oslavy, pohřební smuteční posezení a jiné rodinné příležitosti je taktéž k dispozici SALONEK s kompletně vybavenou kuchyňkou. Salonek má v současné době po rekonsrukci kapacitu 36 osob. Rezervace termínu pro SALONEK probíhá v přilehlé restauraci, která eviduje přehled akcí; rezervace KUCHYŇKY pak opět prostřednictvím elektronického rezervačního systému. 

Stejně jako u SÁLU KD je pro rezervaci SALONKU nutné započítat čas potřebný na přípravu akce a současně čas na úklid po akci. Salonek předává a přebírá obsluha restaurace. 

CENÍK a podmínky pronájmu sálu KD ZDE 

 

KD vybavení - k dispozici je: 

40 ks stolů obdelník, rozměr: 1200 x 850 cm

  ks stolů čtverec, rozměr: 850 x 850 cm

200 ks židlí - celočalouněná, stohovatelná 

Pozvánka  

 

Kuchyňka: 

Nádobí pro zajištění rodinných oslav, plesů a společenských akcí :

100 ks talíř hluboký, mělký, dezertní, příborová sada

100 ks šálek na kávu, vč. podšálkum lžíce 

50   ks hrnky na čaj

 

40   ks    sklenice na nealko menší 210 ml

150  ks   sklenice na nealko 265 ml  

150  ks   sklenice na víno "decovka"

100  ks    sklenice na víno na stopce

  25 ks    džbánky na vodu, na víno 

10 ks      servírovací ovalný podnos

  2 ks     nerezová polévková mísa